عمر طولانی تر با گلهای بیشتر

این وبلاگ در مورد گل و گیاه و درخت و درختچه و کاکتوس میباشد

عمر طولانی تر با گلهای بیشتر

این وبلاگ در مورد گل و گیاه و درخت و درختچه و کاکتوس میباشد

معرفی ایالت ها و کشور های شگفت انگیز و دریاچه ها

این ایالت شمالی مملو از زمین های سنگی انبار های سورفام و افرا های قندی میباشد که کماکان جاییست که رودهای خروشان در زیر پل های سرپوشیده جریان دارد.جوان سبز و سرشار از مهربانی است.

در طی 10 هزار سال قبل که یخچال های طبیعی ذوب شدند این توده ی بزرگ آب زمین ها و حیاط دور و بر آن هارا مشخص کرده است.دریاچه ی شامپلین.این دریاچه 193 کیلومتر طول دارد و برخی نقاط عرض آن به 20 کیلومتر نیز میرسد.دریچاه در اعماق دره ای که توسط یخچال های طبیعی به وجود آمده تشکیل شده است و کوهستان آدیرون داگ در غرب و کوهستان سبز در شرق آن قرار دارد.

امروزه بقایای استخوان های نهنگ های بلوگا نشان میدهد که این دریاچه زمانی جزو یک بازوی آب شور و درون قاره ای از اقیانوس اطلس بوده است.

نام این دریاچه از کاشف بزرگ فرانسه ساموئل اخذ شده که به پدر فرانسه نوین شهرت دارد.

سواحل جنوب شرقی کشور تایلند قرار دارد.این بخش یکی از بهترین چشم انداز های بانکوک را ارائه میدهد و به شما کمک میکند که لذتی هیجان انگیز را تجربه کرده و سیستم حمل و نقل بانکوک ترکیبی از مترو اتوبوس تاکسی و ترن های هوایی است.قایق هم دارد.برای رسیدن به یک مقصد از بیش از یک وسیله میتوانید استفاده کنید و حتی پیاده مسیر را طی کنید همه زمان ها دمای هوای اینجا مطلوب و مناسب است.